November 19, 2009

Va te faire enculeeeer Henry!!



Fransızları genelde sevmem. Koca dünyada onlar kadar sevmediğim bir de İngilizler vardır. Dolayısıyla İrlandalılara  bir sempatim var.. E Fransızlar, İrlandalıların hakkını yerse, dahası küçük takımın hakkı bu kadar bariz yenirse normal olarak küfürü basarım (bknz.vatöferankülee anri). Son maçta kendilerini adam sanan fransızların ne kadar adam olduklarını 3 dakika içinde gördük.
Şerefsiz Henry uzatma dakikalarında elle topu alıp gol attırdı ve fransayı dünya kupasına taşıdı. Sevindiler. Tüm stat gürledi ama hakem görmedi. Platini'nin bir parmağı var mıdır? yorumsuz. Sonra Henry'nin üzülmüş numarası yapması da cabası. Hakeme elimle aldım dese bir kahraman olabilirdi. Ama o maçtan sonra, "evet elimle aldım, ama ben futbolcuyum, hakem değilim" demesi çok şey götürecek kariyerinden. Şimdiden Thierry olan adı Thievery olarak anılmaya başladı.
Fransa Dünya kupasında en çok düşmanı olan takım olacak. Bence çok şey kaybettiler. Hiç gitmeseler daha iyiydi.
Nasıl da güzel olur, Cezayir'le eşleşmeleri. Yıllardır sömürgelerden devşirdikleri yeteneklerin başarılarıyla övünen Ubermensch Fransızlarla Cezayirlilerin yarım kalan, belki de hiç başlayamamış bir hesabı var. En büyük futbol yetenekleri Zidane, en önemli aydınlarından Camus, ve daha niceleri. Yazdan en büyük beklentim bu sanırım.

No comments:

Post a Comment